Facebook button צור קשר שאלות נפוצות מטופלים ממליצים מתכונים טיפים רוכבי אופניים קצת עלי ראשי
ענת ארבל
מטופלים ממליצים

טל, בן 31

"הרבה שנים אני זוכר את עצמי כשמן. זה שמתבייש להוריד חולצה בים, זה שתמיד חושב איך העולם
מסתכל עליו וכמובן זה שמרגיש לא נוח לפני המראה.
לפני כשנתיים וחצי החלטתי לעשות שינוי. החלטתי להפחית ממשקל גופי אבל לעשות את זה בדרך חכמה.
החלטתי עם עצמי שאני רוצה לראות תוצאה טובה עליה אשמור ולא תוצאה מהירה כפי שהתרגלתי בעבר.
בעבר נהגתי לעשות דיאטות בהן פשוט הפסקתי לאכול ולאחר שגיליתי שרזיתי הרגשתי שאפשר
"לפתוח את הברז" בחזרה ולאכול הכל.

בקיצור, לפני שנתיים וחצי פניתי לדיאטנית ענת ארבל, ואמרתי לה מה אני מחפש.
ענת קיבלה אותי בצורה סבלנית ונעימה, שלחה אותי לבצע בדיקות דם ולאחר מכן בנינו יחד תפריט
אשר סיפק אותי כאדם שאוהב לאכול הרבה. לענת היה חשוב שלא אמצא את עצמי רעב וכך לא אערוך
ארוחות לא מבוקרות. בנינו תפריט אשר התאים לצרכי והתחלתי בשינוי.
ביצעתי פגישות מעקב עם ענת, על מנת לבקר את ההתקדמות שלי ואת המדדים של בדיקות הדם
וכך הפחתתי ממשקלי בהדרגה.

היום שנתיים וחצי אחרי הפחתתי 50 ק"ג ממשקל גופי (145-95 ק"ג), והיום סוף סוף אני רואה את עצמי
כאדם רזה, עם משקל תקין ומדדים נכונים בבדיקות הדם. יותר מהכל זכיתי בביטחון אישי רב והרגשה טובה.
רציתי להודות לענת על שהייתה איתי, ליוותה אותי בצורה כה מעודדת וחברית.
אין לי ספק שרק בזכותה חזרתי להיות מי שתמיד הייתי אמור להיות.

תודה רבה ענת!!!"

 

הלן, בת 35

אני עובדת עם ענת ארבל קרוב ל- 6 שנים אני מאוד קפדנית וחשוב לי להישאר במשקל שלי והיא עוזרת
לי להישאר במשקל תקין ולנהל אורח חיים בריא המתאים לי !!

כשהתחלתי אצל ענת האמנתי שצריך לאכול ארוחה אחת ביום על-מנת להישאר רזים ענת לימדה
אותי שאפשר לאכול 6 ארוחות קטנות ומסודרות ולא לעלות במשקל ולרדת.
כיום אני באה אליה פעם בחודש רק על מנת לוודא שהכול תקין ולהתייעץ איתה.
ענת מאוד מקצועית, חיובית ותומכת. יש לה הרבה ידע ונכונות לענות על כל צורך שהוא.

בעולם שלנו עם כל השפע שהוא מציע, ענת מצליחה לגרום לי לעשות את הבחירות הנכונות, לרזות
ולהישאר מרוצה. היא מלמדת על ניהול אורך חיים בריא.
מי שמעוניין לרזות מבלי לסבול ותוך כדי זה לפתח הרגלי תזונה טובים, מוזמן לבוא אליה.

כי היא פשוט מצוינת :)


גדעון, בן 64

ביקור שיגרתי אצל הרופא, צ'ק-אפ שנתי, מקפיד לבצע בדיקות כל שנה.
אני אדם בריא, לא נוטל תרופות, עובד שעות רבות ומעולם לא התייחסתי לתזונה ורכיביה.
הרופא, כדרכו, מאיר פנים, שואל לשלומי ושולח אותי לבדיקות כדבר מן השגרה.
אני כאמור אדם בריא, איני מוטרד כלל. הרי עשיתי בחיי כבר עשרות בדיקות מסוג זה ולא נראה לי שמשהו
עשוי להשתנות. אפילו איני מקדיש לכך קמצוץ מחשבה.

שוד ושבר, התוצאות ניבטות ממסך המחשב שבביתי. כולסטרול, סוכר, טריגליצרידים, וויטמין D, לחץ דם,
הכל מחוץ לטווח, חריגות ניכרות מהמדדים הרצויים.
חזרתי לחדרו של הרופא כמו תלמיד שנכשל בבחינה, נזוף, מבוייש ואפילו מבוהל.

מה יהיה?
הרופא מתבונן בתוצאות, מהנהן בראשו, מרים עיניו מעל הנייר ופוסק: "כניסה למשטר דיאטה או קלמר עם
כדורים..." – תבחר.
שש בערב, אני מתדפק על דלתה של ענת ארבל, דיאטנית.
פגישה ראשונה, ראיון מקיף על אורח חיי, תזונה, מחלות ושאר הרגלים.
ענת שוקלת, מחשבת, רושמת. אני מקבל רשימה של רכיבי מזון, זמני ארוחות, סוגי שתייה ופעילות גופנית
קלה.

הכל מתוכנן עד לפרט האחרון. אני מקבל הסבר מקיף על כל סוג מזון, מדוע כדאי דג ולא בשר, מדוע
עדיף לחם מלא על לחם אחר, להימנע ממוצרים עתירי סוכר ואלכוהול במידה.
מונחים חדשים: חיטה מלאה, פחמימות, שומן, סוכרים. אני לומד לקרוא את רכיבי המזון וסימוניהם.
במקביל, ענת מקפידה לאפשר גם "צ'ופרים". מפעם לפעם אפשר חטיף, אפשר גם עוגה פה ושם אם היצר
גובר. אך הכל בחישוב, במידה ובמתינות.

תחילה אני ספקן, מה תעזור הדיאטה? מה יעזור המשטר? אך ענת מתעקשת, מעודדת, גם נוזפת אם צריך.
הגישה: "חוזה" ביני לבינה. ענת מציבה מטרה וסוחטת ממני התחייבות. רשימת מטלות דו-שבועית ובפגישה
הבאה אני נמדד על פי מה שהתחייבתי.
מפגישה לפגישה מחוג המשקל הולך ויורד.
שש פגישות שבסופן אני מוריד ממותני 10 ק"ג תמימים.

עכשיו לבדיקות החוזרות.
שוב אני מול מסך המחשב, מרגיש כמו לפני הצגת הציונים בבחינות של סוף סימסטר.
אנחת רווחה. כל המדדים חזרו לנורמה, הכוכביות בתוך הסוגריים ואני בדרך לחנות הבגדים. מכנסי הישנים
תלויים בריפיון על גופי, זכר לכרס שהיתה ואיננה עוד.
תודה לך ענת.


אורלי

הגעתי לענת מכיוון ששנים רבות סבלתי מבעיות במערכת העיכול:עצירות,גזים,נפיחות בבטן. בנוסף הרגשתי
שאני זקוקה לתמיכה,ייעוץ מקצועי והדרכה בכלמה שקשור בתזונה שלי.
ענת בדקה את סדר היום שלי וסדר הארוחות וכמובן ממה הן מורכבות. היאבררה אתי מה ההעדפות שלי ועל
אלו מזונות קשה לי לוותר.
ענת נתנה לי חלופות בריאות ומזינות יותר , היא התחשבה בכל המידעשנתתי לה על סדר היום שלי, על
ההעדפות שלי וכו' והרכיבה לי ארוחות שיתאימו לצרכיםשלי, הן מבחינה בריאותית והן משאר הבחינות
שציינתי קודם.

ענת נתנה בידי כלים לחיים לתזונה בריאה ומודעת יותר. היא בנתהלי שגרה שאני דבקה בה רוב הזמן וגם
כשאני מועדת, יש לי את הידע איך לחזור ולשמראותה.
לאחר הטיפול של ענת נפתרו כמעט לגמרי בעיות העכול שלי ואף רזיתיבמידה המתאימה לי.
אני רוצה להודות לענת על הנעימות ועל המקצועיות שלה.

  ראשי
  קצת עלי
  רוכבי אופניים
  טיפים
  מתכונים
  מטופלים ממליצים
  שאלות נפוצות
  צור קשר  
  Facebook button




טיפ מספר 4 אכילה כל 3-4 שעות תמנע תחושות רעב במהלך היום. אז נכון שהאכילה היא לא תמיד בגלל רעב, אבל כאשר יש "חור בבטן" האכילה פחות מבוקרת בוודאות.


טיפים
Facebook button    ראשי קצת עלי רוכבי אופניים טיפים מתכונים מטופלים ממליצים שאלות נפוצות צור קשר

ענת ארבל - דיאטנית קלינית BSc ויועצת תזונה
אפנר 3 גבעתיים  |  נייד: 052-2253905  |  Email:


Designed by Fun Design