Facebook button צור קשר שאלות נפוצות מטופלים ממליצים מתכונים טיפים רוכבי אופניים קצת עלי ראשי
ענת ארבל
טיפים


  פעילות גופנית היא לא רק מכון כושר או רכיבה של שעה על האופניים.
   הגבירו את ההוצאה האנרגטית היומית - הליכה במקום נסיעה, עלייה במדרגות ולא במעלית,
   חניית אוטו מעט רחוק יותר. הכל מצטבר ו"נספר" להשגת מאזן קלורי שלילי.


  שתייה מספקת חשובה לבריאותנו התקינה לירידה במשקל. דרושה כמות ממוצעת של 1.5-2 ליטר,
   כאשר יש להוסיף 1 ליטר על כל שעה של פעילות גופנית. שתייה מומלצת - מים, סודה, תה צמחים.
   אם יש קושי בשתיית מים, הוסיפו מעט תרכיז למים וכך תוכלו להגביר את הכמות שאתם שותים.


  דיוק בכמות השומן בתפריט, תביא לירידה במשקל ללא הרבה מאמץ. יש למדוד את כמות השמן בסלט,
   הטחינה והרטבים. חיסכון יומי ברטבים, יכול לעשות את ההבדל בין ירידה במשקל בשבוע מסויים,
   לבין היתקעות במשקל.


  אכילה כל 3-4 שעות תמנע תחושות רעב במהלך היום. אז נכון שהאכילה היא לא תמיד בגלל רעב,
   אבל כאשר יש "חור בבטן" האכילה פחות מבוקרת בוודאות.


  הפחיתו את כמות הנשנוש היומי. לדוגמא – אכילה של 2 וופלים במקום 6, תביא לחיסכון קלורי יומי,
   שיצטבר לירידה של 1 קג במשקל. הפינוק הקטן נחוץ במקרים רבים, על מנת לשמור לרדת במשקל
   ולשמור על ההשג לאורך זמן.


  בחר פחמימות מורכבות – עשירות בסיבים תזונתיים. לדוגמא - בחירה של לחם מחיטה מלאה,
   קורנפלקס עשיר בסיבים, קטניות – מגבירה את תחושת השובע, מסייעת ליציאות סדירות
   ומפחיתה תחושת רעב במהלך היום.


  כשאתם מזמינים ארוחה במסעדה, בקשו את הרוטב בנפרד. לרטבים תכולה גבוהה של שומן, סוכר, מלח.
   כך תוכלו לשלוט בכמות הרוטב הרצוייה ולשמור על הגזרה גם מחוץ לבית.
  

  חשיבה חיובית . תמיד טיפ נכון ובמיוחד בתהליך של ירידה במשקל. תתרכזו בדברים החיוביים,
   הבאים יחד עם הירידה במשקל: עלייה ברמת האנרגיה, מחמאות, בגדים מחמיאים,
   הזנת גופינו במרכיבים מזינים ולא מזיקים.


  תכנון– זה שם המשחק. תכנון מאפשר לשמור גם בימים בהם יש אירוע או ימים של שעות רבות מחוץ לבית.
   יש לברר מה יגישו, לתכנן את ארוחות שאר היום, לקחת כריך /פרי / בקבוק מים.
  

  הקפידו על תכולת סידן מספקת. הסידן חשוב למניעת אוסטאופואוזיס ותורם לירידה במשקל ובאחוזי השומן.
  
  

  ראשי
  קצת עלי
  רוכבי אופניים
  טיפים
  מתכונים
  מטופלים ממליצים
  שאלות נפוצות
  צור קשר  
  Facebook button




טיפ מספר 4 אכילה כל 3-4 שעות תמנע תחושות רעב במהלך היום. אז נכון שהאכילה היא לא תמיד בגלל רעב, אבל כאשר יש "חור בבטן" האכילה פחות מבוקרת בוודאות.


טיפים
Facebook button    ראשי קצת עלי רוכבי אופניים טיפים מתכונים מטופלים ממליצים שאלות נפוצות צור קשר

ענת ארבל - דיאטנית קלינית BSc ויועצת תזונה
אפנר 3 גבעתיים  |  נייד: 052-2253905  |  Email:


Designed by Fun Design